Subject: Teid on kutsutud asutusesiseselt dokumenti üle vaatama
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Mar 2025 18:25:39 +0200

Tere!

Lääne-Nigula Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/02174 
aadressile Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, Koluvere küla, Koluvere 
hooldekodu ja soovib teie asutuse seisukohta eelnõule. Teid on kutsutud 
asutuse siseselt dokumenti üle vaatama.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27281593>  (menetlus nr: 
471767) ja kontrollige dokumendi andmeid.

Dokumendi ülevaatamine asutuse sees lõpeb (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et teil ei ole kommentaare lisada.

Toimingu kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge toimingu eest 
vastutava töötaja (KAAREL SALUS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister